In perioada 26-28 SEPTEMBRIE 2014 factorii de decizie din segmentul de real estate si-au stabilit intalnire in Palatul Parlamentului, in cadrul Targului National Imobiliar (TNI).
Ajuns la cea de-a XXa editie, Targul National Imobiliar reprezinta cadrul special creat in care o companie isi poate prezenta evolutia, realizarile si ofertele unui public direct interesat de entitatile economice ce activeaza in industria de real estate. Masura de pret aflata de aceasta data la indemana expozantului este feed-backul primit imediat de la potentialul client in privinta ofertei companiei, ce se coreleaza cu analiza directa a concurentei.
Participarea in calitate de expozant la TNI reprezinta cel mai eficient instrument de marketing imobiliar, principalele avantaje in fata metodelor de promovare clasice fiind:
- resurse minime, atat financiare cat si umane,
- concentrarea efortului pe o perioada limitata- 3 zile de expozitie-
- efort orientat asupra unui public deja atent selectat, ce indeplineste toate cerintele pentru a fi potential client
- interes mare din partea mass media
Aceasta metoda de promovare, daca este si corect instrumentata poate asigura companiei in cauza o baza de date valoroasa pe care angajatii pot lucra cel putin 6 luni, avand rezultate foarte bune.
In cazul participarii la Targul National Imobiliar (TNI) bugetul necesar in vederea atingerii obiectivelor de marketing este redus, iar doar 3 din avantajele promise sunt:
- Promovarea companiei si a ofertelor imobiliare inaintea evenimentului in mass media de specialitate (minim 50 de canale media conventionale & neconventionale)
- Contact direct cu minim 6.000 de potentiali clienti in perioada expozitiei
- Discutii cu peste 50 de jurnalisti ce deja si-au anuntat prezenta in cadrul manifestarii
Succesul folosirii acestui instrument de marketing imobiliar este confirmat de rezultatele obtinute de companiile participante la editiile anterioare TNI. 80% din expozantii Targului National Imobiliar participa in mod constant la toate editiile evenimentului. Cu trei luni inainte de editia de toamna TNI, 97 din standuri sunt deja ocupate din totalul de 107.
Va invitam sa va alaturati celor mai importante companii din segmentul imobiliar care au spus DA expozitiei Targul National Imobiliar din 26-28 SEPTEMBRIE 2014.
Organizator: BDOBC Business Center
TNI 26-28 SEPTEMBRIE, Palatul Parlamentului- Sala UNIREA
Parteneri: IMOPEDIA.ro, Romania Green Building Council, Asociatia Imobiliara Romana, Asociatia Romana a Antreprenorilor de Constructii, Asociatia Auditorilor Energetici pentru Cladiri din Romania;
Sponsori: Apulum 94, Mervani Invest si RED House;
Parteneri media: Curierul National, Casa Lux; Locuinta Mea; Casa de vacanta; Practic-Idei pentru casa, gradina si apartament, Oferte Speciale; Bursa de Constructii ; Business Adviser; Business Point; DoingBusiness.ro; Ziare.com; Business 24; Casesigradini.ro; Ro-imobile.ro; Buzzu.ro; Rezidential.net; Anuntul.ro; TopEstate.ro; Efin.ro; Grandimobiliar.ro; Meridian Taxi, MyBucharestGuide.ro, etc.
DETALII COMPLETE: WWW.TARGIMOBILIAR.EU